Ciasteczkowy spór

25 listopada 2009, 12:54

Przyjęty wczoraj Telecoms Package już budzi spory interpretacyjne. Tym razem chodzi o umieszczanie "ciasteczek" w komputerze internauty.



Logo Google’a

Kto jest lepszy od Google'a?

8 grudnia 2009, 16:14

Pomimo, że microsoftowy Bing to najmniej popularna z "Wielkiej Trójki" wyszukiwarek, okazuje się, że jest ona znacznie lepszym medium reklamowym, niż jej główni konkurenci - Yahoo! i Google. Jednak i tak całą "Wielką Trójkę" na głowę bije AOL.


Google zapłaci 500 milionów kary?

24 sierpnia 2011, 16:20

Najprawdopodobniej dzisiaj zostanie ogłoszona decyzja o nałożeniu na Google'a 500 milionów dolarów grzywny za reklamowanie aptek, które prowadzą nielegalne działania. Koncern zapłaci taką kwotę w ramach ugody z Departamentem Sprawiedliwości.


Reklamowa inwigilacja

2 lutego 2012, 19:09

Amerykańskie media pracują nad systemami, które pozwolą w czasie rzeczywistym dostosowywać reklamy do gustów użytkowników. Będzie to możliwe dzięki śledzeniu i analizie komentarzy w serwisach społecznościowych.


Blokuje reklamy, pomaga agencjom reklamowym

18 czerwca 2013, 07:33

Popularne narzędzie do blokowania reklam, Ghostery, jest niezwykle przydatne... agencjom reklamowym. Niewiele osób wie, że firma Evidon, która w 2010 roku kupiła Ghostery, sprzedaje dane zebrane za jego pomocą. Z 19 milionów użytkowników Ghostery aż 8 milionów włączyło moduł przesyłania danych z Ghostery do Evidonu. Ten z kolei sprzedaje te informacje dalej.


Jeszcze jeden pomysł na reklamę

9 września 2014, 07:52

Firma Smartclip we współpracy z Instytutem Fraunhofer zaprezentowała nową technologię wyświetlania reklam. Technologia ta działa jedynie na cyfrowych odbiornikach telewizyjnych i wykorzystuje Hybrid broadcast broadband TV (HbbTV). Standard ten pozwala na łączenie przekazu telewizyjnego z danymi z internetu


Śledzili użytkowników sprzętu Apple'a - aktualizacja

17 lutego 2012, 10:13

Gdy Wall Street Journal opublikował informację o śledzeniu przez Google'a użytkowników przeglądarki Safari, tematem szybko zainteresowały się media. Tekst WSJ zawierał jednak, niestety, sporo nieścisłości, które Google postanowiło wyjaśnić.


Firefox coraz słabszy

19 maja 2014, 10:37

Analitycy ostrzegają, że rosnąca popularność smartfonów i tabletów poważnie zagraża pozycji Firefoksa. Producent tej przeglądarki, Mozilla, nie jest jak dotąd w stanie przekonać internautów, by używali jej w zastosowaniach mobilnych, przez co udział Firefoksa w rynku ciągle się zmniejsza.


Coraz bliżej końca wsparcia dla wielu wersji IE

26 marca 2015, 10:19

Ponad połowa użytkowników Internet Explorera ma mniej niż 10 miesięcy na podjęcie decyzji o zainstalowaniu nowszej wersji przeglądarki. W sierpniu ubiegłego roku Microsoft ogłosił, że po 12 stycznia 2016 będzie udzielał wsparcia technicznego tylko dla IE9 na systemach Windows Vista i Windows Server 2008, IE10 tylko dla Server 2012, a IE11 tylko dla Windows 7, Windows 8.1, Windows Server 2008 R2 oraz Windows Server 2012 R2


IE zdobywa rynek, Windows 7 lepszy od Visty

2 sierpnia 2010, 12:43

Z danych firmy Net Applications wynika, że Internet Explorer nadal zyskuje rynek, a Windows 7 jest już bardziej popularny niż Windows Vista.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy